Wednesday, June 27, 2007

mama-dagje


Je zult denken dat het bijna altijd mama-dag is, maar deze week is dat zeker niet het geval!! Mama heeft namelijk haar laatste schoolweek en moet bijna iedere dag wel naar school toe. Dus zijn Marlot en ik maandag al een dagje extra naar de Kloek geweest, zodat papa morgen en vrijdag lekker bij ons kan zijn. Maar vandaag was mama de hele dag met ons thuis.
Vanmorgen waren we allemaal best moe van de drukke week en hebben we het lekker rustig aan gedaan. Marlot heeft bijna de hele dag geslapen en ik heb heerlijk in mijn pyjama met de playmobil zitten spelen terwijl mama de laatste dingetjes voor school op de laptop aan het typen was. Er was voor vandaag heel slecht weer voorspeld (het is zo'n raar klimaat in Nederland; in maart hadden we zomer en nu is het herfst...) maar vanmiddag was het even heel lekker. Dus hebben we het nijntje-tentje buiten opgezet. Mama had allerlei spullen uit haar klas mee naar huis genomen en daar zaten ook piratenkleren bij. Daarmee heb ik de hele middag gespeeld, ik was kapitein Haak en woonde in het nijntje-tentje. Irina was bij ons aan het poetsen, dus had mama lekker alle tijd om bij me op de koffie te komen in mijn tent. Ook hebben we samen op de computer naar de campingsites gekeken waar we straks op vakantie gaan. Ik zag opa Fred en oma Annelies op de foto's staan. We hebben er heeeeeeeeel erg zin in, ik vraag iedere dag hoeveel nachtjes we nog moeten slapen!

Dikke kus van Noud.

No comments: