Thursday, June 21, 2007

ziekenboegje




Mama voelde zich al een paar dagen niet helemaal lekker, maar werd gisteravond echt ziek. Buikpijn, misselijk en overgeven.. Blhhh.. Toen had ik nog nergens last van, maar was al wel een paar nachten aan het spoken. En toen mijn juf op de Kloek vertelde dat ik een beetje dwars was, zei mama al dat ik dan vaak ziek werd. En dat klopte dus, want nu werd ik vanmorgen al weer heel vroeg wakker met buikpijn en moest ik ook overgeven. Gelukkig voelde mama zich al weer een beetje beter en kon ze mij nu goed verzorgen!! Ziek zijn is niet leuk, maar ik geniet wel van het op de bank liggen met mijn dekbed en Dorafilmpjes. En ik begon net al weer om chippen te zeuren, dus waarschijnlijk heb ook ik het ergste gehad. Dat hopen we maar want morgen komt Karlijn bij ons logeren en dan willen we natuurlijk geen ziekenboeg meer hier hebben. Marlot leek trouwens nergens last van te hebben, die heeft heerlijk in de box gespeeld!
Dikke kus van Noud

1 comment:

Anonymous said...

Ik kom zeker gezellig logeren, maar als jullie ziek zijn en het lukt niet moet je even mijn papa of mama bellen. Ik zou het wel heeeeeeeeel jammer vinden als het niet door zou gaan dus ik hoop mar dat jullie beter zijn.

dikke knuffel Karlijn.