Friday, October 13, 2006

Herfst




Vanmorgen zijn we met mama naar het bos geweest. Marlot mocht lekker slapen in de kinderwagen en ik kon al zelf lopen. Af en toe mocht ik ook op het skateboard uitrusten hoor, maar als ik liep kon ik veel meer zien. Er waren heel veel prachtige paddestoelen in het bos. Ik heb nog gekeken of ik kaboutertjes zag, maar die waren vast heel druk met andere dingen. We hadden ook een plastic tas meegenomen, hier heb ik allemaal mooie blaadjes, kastanjes, eikels, dennenappels en mooie takjes in verzameld. Vanmiddag ga ik een eierdoos met mama beschilderen en daar doen we dan al dat moois in. Ook heb ik in bomen geklommen en op takken gestaan. Met mama heb ik nog even verstoppertje gespeeld achter grote bomen, dat vond ik wel een beetje spannend! Toen we thuis kwamen mocht ik nog even met Ireen (de buurvrouw) mee om Pim en Ella van school te halen. Daarna heb ik snel een tosti gegeten en nu lig ik heerlijk te dromen van het bos.... Ik vind de herfst toch ook wel erg leuk!
Kusje van Noud

No comments: