Sunday, October 29, 2006

wintertijd


Nou, daar snap ik dus helemaal niks van hoor! Kom ik zoals iedere dag 's morgens om 6.45 bij papa en mama om televisie te kijken, zeggen ze dat ik nog een uur moet wachten!!!! Omdat het wintertijd is!?!? Wintertijd, het is toch herfst???? Mama zegt dat het daardoor langer donker is 's avonds en dat we dan sneller de kaarsjes aan kunnen doen. Dat vind ik wel heel leuk, maar waarom moet ik nog een uur wachten? Marlot snapte er ook niks van en wilde ook gewoon eten....Dus is mama maar met ons naar beneden gegaan, want papa had gisteren een feestje van zijn werk en was pas laat thuis. Mama had allemaal mooie spulletjes naar beneden gehaald, daar gingen we een herfsttafeltje van maken. Mama heeft de grote paddestoelen neergezet en ik mocht de rest doen. Mama vond dat ik dat heel goed kon en zelf vind ik het tafeltje ook erg mooi geworden. Dat is dan wel weer leuk van die gekke wintertijd, gezellige dingen binnen doen. Ik loop trouwens al de hele ochtend zonder luier rond. Ik wil net als Joep steeds op het potje en de wc plassen, knap he????
Kusje van Noud

No comments: