Tuesday, October 31, 2006

grote jongen


Vandaag was ik weer een heel grote jongen. Ik heb weer de hele dag geen luier aan gehad!!! Vanmorgen was ik de hele ochtend bij opa Fred aan het helpen. We hebben samen de vijver opgeruimd. Nou ja, opa Fred deed het werk en ik gaf aanwijzingen!! En zelfs toen ik het zo druk had, vergat ik niet om af en toe te gaan plassen. Knap he!?!? Voor Marlot was het ook leuk dat ik bij opa en oma was, zij mocht nl een keertje helemaal alleen met papa en mama naar de stad. Dat was ook erg gezellig. Marlot is trouwens ook al heel knap, want zij drinkt ineens zonder hoedje. Ik denk dat ze het anders niet meer lustte ofzo.. En 's middags mocht ik met mama mee naar de tandarts. Ik ging samen met mama op de stoel liggen en de tandarts keek of ik mooie tandjes had. Hij zei dat ik heel goed kon poetsen. Toen ging die nog een beetje kriebelen met een haakje en daarna mocht ik een tandenborstel en een beestje uitzoeken. Ik moest nog even op mama wachten en toen waren we weer klaar voor een half jaar. Ik vond het erg leuk. Van opa en oma mochten we de nijlpaardlamp lenen voor op mijn kamer. Die kan 's nachts aan en als hij 's morgens uitgaat, weet ik dat ik naar papa en mama mag. Knap dat die nijlpaard weet wanneer het 6.45 uur is he???
Dikke kus Noud

No comments: