Thursday, October 26, 2006

opa 's en oma's





Wat zouden we toch moeten zonder opa's en oma's??? Gisteravond kwamen opa Walter en oma Jose bij ons eten. Ik mocht kiezen wat we zouden eten en ik koos natuurlijk mijn lievelingseten:bami!!! (Dan mag ik nl kroepoek-chippen bij het eten hebben!). Als toetje hadden we ook nog lekkere vanillepudding met saus. Ik vind het altijd heel gezellig als er andere mensen komen eten! Na het eten gingen papa, mama en oma Jose samen weg en bleef opa Walter bij mij en Marlot. En als verassing kwam ook nog Friedhelm op bezoek. Dat vond ik wel heel leuk. Hij heeft mij ook nog een verhaaltje voorgelezen van Jip en Janneke terwijl opa Marlotje bezig hield. Papa en mama vonden het ook heel fijn dat opa en oma kwamen, want nu kon mama al weer een keer mee naar NEC! Toen ze thuis kwamen mocht opa Marlot nog even een fles geven (mama maakt dan gewoon weer nieuwe melk met de melkmachine!!) en gingen mama en Marlot ook lekker slapen. Hoe laat papa thuis kwam weet ik niet precies.... en vanavond komen opa Fred en oma Annelies even bij ons oppassen. Papa en mama gaan dan even naar de oudergesprekken op de Kloek. Ik ben benieuwd wat ze over me te vertellen hebben...
Vanmorgen ben ik met mama en Marlot even naar de school van mama geweest. Meneer Coen moest wat formulieren voor mama ondertekenen. Eerst gingen we naar mama's klas. Dat vind ik altijd erg leuk, want van Rosemarie krijg ik altijd een stickertje! Alle kinderen wilden Marlot aaien, dus bleef ik er maar even bijstaan. Wel voorzichtig doen hoor, met mijn zusje! Daarna gingen we nog even koffie drinken in de koffiekamer. Alle kinderen waren buiten aan het spelen, dat wilde ik ook wel maar mama vond me er nog te klein voor...duhh! Ik wil ook wel naar de basisschool, maar mama zegt dat ik nog even moet wachten, ik ga toch maar eens een keertje met Elena praten! De kinderen hadden karren en bezems en er was een grote zandbak, hoezo ben ik daar nog te klein voor?? Ik heb ook nog even met mijn trein gespeeld. Marlot vindt het heel leuk om naar mij te kijken vanuit haar wipstoel. Vanmiddag gaan we lekker nog even naar buiten want het lijkt wel zomer vandaag!!
Fijne dag, kusje Noud en Marlot

1 comment:

Maud & Floor said...

Dag noud en Marlot,

Leuk hé die opa's en oma's. Ik vind het ook altijd geweldig als zij komen.
Ik vind het nu ook echt tijd worden dat ik weer een keertje bij jullie kom spelen. Dus vraag mij papa zo om jullie papa te mailen om een afspraak te maken.
Dus......hopelijk tot snel!

Knuffel!