Sunday, October 22, 2006

2 maanden


Hallo, leuk dat jullie ook op ons nieuwe weblog kijken. Marlotje is al weer 2 maanden bij ons en ik zou mijn zusje niet meer willen missen!! Ze krijgt nog steeds heel veel kusjes van mij en ze kan ook al steeds meer. 's Middags legt mama haar vaak op het speelkleed en dan gaan we (als we onze schoenen uit hebben gedaan) even met haar spelen. Ze vindt het heel leuk om op haar buik te liggen, dan doet ze haar hoofd al heel knap omhoog! Ik zeg dan steeds dat ze naar mij toe wil kruipen. Ook moet ze steeds heel hard lachen om de ritseleend. Papa en mama zijn ook heel trots op haar, ze drinkt nu om de vier uur ipv drie en dat vindt mama heel fijn. Zo heeft ze wat meer tijd om dingen andere dingen te doen (met mij spelen dus!). Ook heeft Marlot vannacht voor het eerst doorgeslapen!!! Papa en mama hebben haar om 7 uur wakker moeten maken. Ik deed er veel langer over hoor en sliep na 6 maanden pas door. Maar nu genoeg over mijn zusje. Met mij gaat het gelukkig ook weer beter. Mijn buikpijn is al een paar dagen weg. Gelukkig maar want we hadden zo veel leuke dingen te doen dit weekend. Gisteren zijn we eerst naar de open dag van het Oud Burger Gasthuis geweest. Dat is een groot huis bij ons in de buurt waar allemaal super oma's en opa's wonen. Er waren allemaal middeleeuwse dingen te doen; er waren mensen met valken, kanonnen en er was een springkussen. Ook was er een spel waar je allemaal schijfjes in kon gooien. Ik won ook nog een plastic hamer met een levende fruitautomaat. Ik wilde helemaal niet naar huis, maar 's middags gingen we nog naar een feestje. Daan was jarig ; hij werd al weer 3. Vorige keer vond ik het nog allemaal heel spannend om daar met alle andere kinderen te spelen, maar nu vond ik dat wel heel leuk! Ik heb de hele middag met Daan en zijn vriendjes buiten gespeeld. Ook nu wilde ik eigenlijk niet naar huis, maar gelukkig mocht ik van Daan gauw nog een keer terug komen. En vandaag zijn Marlot en ik de hele dag bij opa Fred en oma Annelies geweest. Papa en mama zijn naar NEC geweest (die wonnen van Vitesse!!) en daarna zijn we daar blijven eten. Ik ben ook nog even bij Gina gaan spelen, die woont daar vlakbij. En nu lig ik heerlijk te slapen, want morgen mag ik weer naar de Kloek!!
Dikke kus van Noud

No comments: