Sunday, October 29, 2006

KNAP!!



Ik heb vandaag de hele dag geen luier meer aan gehad!!!!!!!! Knap he!?! Ik wilde net zo groot zijn als Joep, dus heb ik het vandaag gewoon geprobeerd en het ging heeel goed. Soms zat er een klein druppeltje in mijn boxershort, maar dat vinden mama en papa helemaal niet erg. Zelf wil ik dan wel een andere boxershort aan, want dat vind ik niet lekker zitten. Eigenlijk wilde ik vannacht ook geen luier aan, maar mama en papa vonden het beter als ik dat nog even wel deed. Als er 's morgens nou bijna geen plas meer in zit, hoef ik hem 's nachts ook niet meer aan. Ik kan ook al heel goed poepen op de wc en ben vanmiddag ook bij opa Fred en oma Lies op de wc geweest. Papa en mama vonden het zo knap van mij, dat ik vanavond een dvd van Engie Bengie heb gekregen. Die heb ik meteen gekeken. Ik was nl nogal moe want we zijn vanmorgen naar de dierentuin geweest. Het was weer hartstikke leuk! We hebben de giraffen gezien, de streep-bra's (zebra's), olifanten, ijsberen en natuurlijk mijn favoriet de beverrat! Ook zijn we heel lang bij het aquarium wezen kijken, dat vind ik ook zo mooi! En natuurlijk heb ik nog gespeeld in de speeltuin en zijn we in het treintje geweest. Ik wilde ook nog graag naar de leeuwen, maar die waren net allemaal binnen. Toen we thuis kwamen, wilde ik ineens ook niet 's middags gaan slapen. Ik had toch al de hele nacht geslapen !?!? Voor deze keer vonden papa en mama dat wel goed, maar ik geloof dat het toch niet de bedoeling is dat ik dat iedere dag doe.....Ookk zijn we nog even bij opa Fred en oma Lies een "borrel" gaan drinken, morgen mag ik helemaal alleen terugkomen. Dan ga ik opa helpen de vijver dicht te maken!
Fijne avond nog,
Kusje van Noud

No comments: