Monday, October 23, 2006

kloek


Vandaag ben ik weer naar de Kloek geweest. Papa bracht me weg en ik hoefde helemaal niet te huilen. Ik heb hem samen met Gianni uitgezwaaid. Daarna hebben we herfstliedjes gezongen en een kleurenspelletje gedaan. Ik kende alle kleuren al heel goed! Ook heb ik heel leuk met Pip gespeeld. We hebben samen de tafel gedekt in de poppenhoek en een soort restaurantje gemaakt. Mijn juffen vinden dat ik soms een beetje eigenwijs begin te worden. Mama zegt dat dat een teken is dat ik me thuis begin te voelen, maar ik snap eigenlijk echt niet wat ze bedoelen........... Terwijl ik daar aan het spelen was, heeft mama lekker met Marlot kunnen knuffelen. Gelukkig komt ze altijd mee mij ophalen, want ik mis haar best als ik op de Kloek ben. Ik kan bijna niet wachten tot ze ook komt, maar dat duurt nog even.Papa en mama vonden het wel jammer dat ze vannacht om 4.30 weer honger had, maar ik snap dat wel. Ik geloof dat ze het ook niet zo leuk vonden dat ik om 5.30 wakker was en naar beneden wilde!! Maar gelukkig had mama door dat ik het tegenwoordig een beetje eng vind alleen in het donker en deed ze mijn lampje op mijn kamer aan. Toen heb ik nog tot 7 uur geslapen!!
Toen ik terug van de Kloek kwam, waren alle kinderen in de straat buiten aan het spelen. Het was ook nog zo'n mooi weer. Ik mocht gelukkig ook nog meedoen. Ik heb met Jitske een mooie stoepkrijttekening gemaakt en daarna met Thomas en Florian nog in de achtertuin gespeeld. Mama heeft Florian wat broeken gegeven die mij te klein geworden zijn, dat vond ik wel een beetje lastig.. Ik vond sommige broeken zo fijn zitten dat ik er eigenlijk geen afscheid van kan nemen. Maar ja, ik krijg soms weer dingen van Jelle die hem te klein zijn geworden en bij Florian kan ik ze nog eens een keertje zien! Na het eten ben ik nog lekker even in bad geweest en nu lig ik heerlijk in mijn kasteelbed. Morgen mag ik lekker weer naar de kloek!!
Kusje van Noud

No comments: