Tuesday, September 12, 2006

ff voorstellen!


Ik ben Noud en ben geboren op 12 maart 2004 in het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Ik woog 3250 gr en was 51 cm lang. Ik deed er lang over om naar buiten te komen en daardoor deed mijn hartje tijdens de bevalling een beetje raar. Ik mocht de eerste 24 uur dan ook niet bij mijn mama op de kamer liggen, maar lag op de kinderafdeling aan de hartbewaking. Gelukkig bleek er niks aan de hand te zijn en mochten we al gauw naar huis. Nu ben ik een flinke peuter(puber) en heb ik een zusje gekregen. Ze heet Marlot en is heel lief. Zij is geboren op 20 augustus 2006 en was heel wat sneller dan ik! (Dat beloofd nog wat voor de toekomst). Waar ik 3 dagen voor nodig had, deed zij in 3 en half uur! De verloskundige was maar net op tijd, anders hadden papa en mama het zelf moeten doen. Zij woog 2950 gram en was 49 cm lang. Speciaal was wel dat ze precies op de uitgerekende datum geboren werd en dat ik gewoon doorsliep in de kamer ernaast! Toen ik 's morgens wakker werd, had ik er een zusje bij! Ik vond het eigenlijk wel gewoon, papa en mama hadden immers al steeds verteld dat er een baby zou komen.Mijn eerste reactie was dan ook; "En nu kan mama mij weer dragen!!". In het begin was ze wel eigenwijs en wilde ze helemaal niet drinken. Nu gaat dat gelukkig weer goed en groeit ze als kool. Op deze site houden mijn mama Maartje en papa Oscar alles bij wat er in ons drukke leventje gebeurd. Zo blijft iedereen op de hoogte, ook onze fans in het buitenland!!
Veel leesplezier en laat af en toe een reactie achter, dat is voor ons allemaal leuk om te lezen!
Kusjes van Noud en Marlot

No comments: