Saturday, September 22, 2007

Opa en oma kwamen eten


Gisteren wilde ik opa opbellen om te vragen of hij met mijn nieuwe knikkerbaan wilde komen spelen. Dat vond mama een goed idee en ik mocht meteen vragen of ze dan ook wilden blijven eten. Dat wilden ze wel!! Mama had marokkaanse gehaktballetjes voor ze gemaakt met couscous want opa en oma gaan bijna op vakantie naar Marokko!! Ik had als verassing nog zelf tompoesjes gemaakt voor bij de koffie. Het was heel gezellig en toen Marlot in bed lag, mocht ik nog even in mijn pyjama naar beneden om met opa een knikkerbaan te maken. We hebben een heel mooie gemaakt met een wcrolletje erbij waar de knikkers ook door kunnen rollen. We hebben de knikkerbaan laten staan zodat ik vanmorgen er meteen mee verder kon spelen. De wcrolletjes staan er niet meer, want daar heb ik vanmorgen een verrekijker van zitten knutselen.
Dikke kus van Noud

No comments: