Thursday, September 06, 2007

Binnen spelen

Na het heerlijke buitenweekend is het even afkicken om de hele dag binnen te moeten spelen.. Maar het is dan ook zo'n vies weer!! (we hebben zelfs de verwarming aanstaan..). Gelukkig had mama een goed idee, ze heeft mijn poppenhuis naar beneden gehaald. Die heb ik vorig jaar met mijn geboorte van opa Walter en oma Jose gekregen. Noud en ik hebben er heel lang samen mee zitten te spelen. Ook heeft Noud met mama zijn speelgoedkast eens uitgezocht en heel veel speelgoed naar de zolder gebracht. En ik kruip vrolijk overal doorheen! Al wil ik ook steeds meer gaan staan en lopen. Ik heb gisteren zelfs een paar stapjes achter de poppenwagen aan gelopen! Noud is ook heel groot, hij is al nachtenlang droog. Maar hij durft nog niet goed zonder luier aan te gaan slapen, wat papa en mama hem ook voor speelgoed beloofden. Nu had mama gisteren ineens een goed idee. Als Noud zonder luier aan kan slapen, mag hij mee naar de efteling! Dat vond hij wel zo'n goed idee dat hij het meteen wilde proberen. Helaas werd hij toch wakker en wilde hij toch nog een luier aan (die vanmorgen gewoon droog was) maar hij heeft het er al de hele dag over dat hij vanavond wel zonder luier gaat slapen. Go Noudje GO, wij hebben wel zin in een dagje Efteling!
Kusje van Marlot

No comments: