Friday, September 14, 2007

Hutten bouwen met Jelle


Zoals Marlot al vertelde had ik niet zo'n heel erg zin om mee te gaan naar de babies. Jelle en ik hadden gisteren namelijk afgesproken om vandaag een hut te gaan bouwen. Kijk maar eens hoe mooi hij geworden is!! Opa en oma hadden eigenlijk het idee om met ons naar de kinderboerderij op de Goffert te gaan, maar we hadden het zo naar ons zin in de tuin dat we veel liever hier wilde blijven! We hebben ook nog heerlijk met z'n allen gefietst, knap dat Carlijn dat ook al kan he? Aan het eind van de middag kwamen mama en Marlot mij weer ophalen. Omdat papa vanavond een etentje had, mochten ze ook blijven eten van opa en oma. We hebben genoten van oma's lekkere pannenkoeken. Jelle en ik mochten bij de televisie eten van opa en oma! Toen we thuis kwamen vroeg ik aan mama of ik morgen weer met Jelle mocht spelen, maar helaas zei mama dat dat niet kon...
dikke kus van Noud

No comments: