Friday, September 14, 2007

Babygroep


Vandaag mocht ik met mama mee naar een meeting van de babygym. Het was superleuk.Eerst gingen we mijn vriendinnetje Karlijn ophalen, die mocht natuurlijk ook mee! Noud wilde veeel liever bij opa en oma met Jelle spelen, dus die hebben we in Oosterhout afgezet. En daarna door naar Haalderen. Het was wel heel leuk want alle "babies" waren allemaal van dezelfde leeftijd. Dus dat kroop, tijgerde en liep heerlijk door elkaar heen. De mama's konden lekker buiten koffie drinken terwijl wij eens ander speelgoed uitprobeerden. Ik vond vooral de trampoline geweldig! Ik kon er al helemaal zelf opklimmen en ging dan echt zitten hupsen..Wanneer ben ik ook al weer jarig?? Na een paar kopjes koffie en sap vonden de moeders het wel weer mooi geweest. Karlijn en ik waren er ook zo moe van dat we meteen in de auto in slaap vielen. We hadden dan ook nog een flinke reis voor de boeg, we moesten Wendy en Karlijn nog terug brengen naar Ravenstein. Ik vond het dan ook niet zo heel erg dat we in de file kwamen, konden we nog even lekker slapen..Nu wil ik thuis natuurlijk niet meer slapen! Straks bij opa en oma eten en Noud ophalen en dan zit deze leuke dag er weer op. Gelukkig hebben de mama's afgesproken dat we nog een keertje bij elkaar komen, want ik vond het hartstikke leuk om met mijn vriendinnetjes te spelen.
Kusje van Marlot

No comments: