Saturday, September 29, 2007

janneke en jean-paul op bezoek






Gisteren zijn we eerst naar Dukenburg gegaan. We moesten namelijk een kadootje voor Ella kopen, die werd 11. Ik zag allemaal leuk speelgoed, maar mama zei dat Ella daar te groot voor was. Nu hebben we lipgloss, oogschaduw en nagellak voor haar gekocht. Ik ben benieuwd hoe mooi ze daarmee wordt! Ook gingen we naar de slager en de groentenwinkel waar Kerijn heeft gewerkt. Papa en mama gingen namelijk uitgebreid koken voor Janneke en Jean-Paul. Maar eerst naar het feestje van Ella. Het was heel gezellig en ik mocht nog heel lang blijven. Dat kwam mama wel goed uit, want ze had nog veel voor te bereiden. Janneke en Jean-Paul kwamen helaas pas laat, dus mochten Marlot en ik samen alvast eten. Ik had poffertjes uitgekozen,

mmmmmm.... We mochten wel opblijven totdat ze kwamen. Ze hadden ook nog kadootjes voor ons meegenomen. Voor Marlot een heel lief muziekdoosje en voor mij een stickerboek en een puzzel die ik al had. Gelukkig kon ik hem nog ruilen! Ik vond het wel jammer dat ik niet mee mocht eten, maar achteraf was dat maar goed ook. Het was namelijk zoo gezellig en ze hadden elkaar zo veel te vertellen dat Janneke en Jean-Paul pas diep in de nacht naar huis gingen.... Gelukkig gaan we gauw naar hun verbouwde huis kijken. Vandaag heb ik de puzzel omgeruild voor een kapperswinkel waarmee je poppetjes allemaal kleiharen kan geven. Ik heb er uren mee gespeeld. Janneke en Jean-Paul superbedankt voor de leuke kadootjes en de heeeeel gezellige avond.

Dikke kus van Noud en Marlot

No comments: