Saturday, April 14, 2007

Zomer in Nederland!!


Vandaag was het een echte zomerse dag. En dat in april!! Ik zat dus al om 8 uur vanmorgen in de zandbak. Ook Marlot genoot van het zonnetje. Ze heeft heerlijk op het speelkleed buiten liggen spelen en rollen. Vanmorgen kwam Thomas bij mij spelen, hij had me gemist toen we op vakantie waren! We hebben samen heel lang met de waterbaan gespeeld. 's Middags ben ik met papa boodschappen gaan doen. Omdat het zo mooi weer was gingen we bbq-en. Verder heb ik de hele middag heerlijk buiten gespeeld. Het was zelfs zo warm dat ik na het eten nog met Pim, Ella en Lisanne de auto mocht schoonspuiten! Ik dacht dat mama een grijze auto had, maar nu blijkt hij groen te zijn! Ook de planten en bomen hadden dorst, dus moesten we veel sproeien. Gelukkig is het morgen weer zo'n mooi weer!!

No comments: