Monday, April 30, 2007

koninginnedag


Vandaag was het koninginnedag. Vanmorgen gingen we al vroeg naar de Goffert. Daar waren heel veel mensen die allemaal speelgoed verkochten. Ik ovnd het geweldig; een grote speelgoedwinkel. Ik mocht van papa en mama ook dingen uitzoeken die ik heel leuk vond.Ik heb een memoryspel van Noddy gekocht, een tunnel voor mijn BRIO-trein en een mooie, gele, ijzeren schep. Die neem ik zaterdag mee naar Zeeland!Ook zijn we in het circus wezen kijken. Er stond een draaimolen in. Daar mocht ik in. Ook waren er veel dieren die je kon bekijken. Op de Goffert waren ook veel kinderen uit mama's klas, die vonden het allemaal heel leuk om Marlot en mij te zien. Toen we thuis kwamen ging ik meteen met mijn nieuwe speelgoed spelen.
Na Marlot's middagslaapje gingen we naar de stad. Daar was een heleboel muziek. Het leek wel carnaval! Ook kwamen we Edwin, Lara en Qu nog tegen en papa en mama kwamen veel bekenden van vroeger tegen. De meeste hadden ondertussen ook kleine kinderen, dus dat was heel gezellig. Als afsluitin gingen we ook nog bij een restaurantje eten. Voor Marlot was dit de eerste keer dat ze in een echt restaurant ging eten. Ze vond het heel gezellig!! Er waren gelukkig nog meer kinderen, dus het maakte niet zo veel uit dat ze hard da-da-da-de... Ik kreeg eerst een heerlijke vers fruit cocktail en daarna frietjes met kipnuggets. Als toetje kreeg ik ook nog een lekker ijsje. Helaas vertelde mama dat het alleen koninginnedag is als de koningin haar verjaardag viert. Maar kan die niet 3x per jaar jarig zijn dan???
Dikke kus van Noud.

No comments: