Saturday, April 28, 2007

sunbabe



Noud en ik zijn allebei helemaal klaar voor de zomer. Vandaag heb ik een nieuwe zonnebril gekregen (blits he?) en Noud nieuwe zomerschoenen. Het zijn schoenen waar hij met blote voeten in kan. Vorig jaar wilde hij die alsmaar niet aan, maar nu vond hij ze toch wel heeeel lekker zitten. En met de zonnebril op mijn hoofd hoef ik tenminste niet de hele tijd tegen de zon in te kijken als ik in de wagen zit. Mama blijft anders maar met de parasol schuiven. Toen we uit stad terug kwamen, hebben we lekker de badjes in de tuin opgezet. Pim en Ella kwamen ook lekker bij ons plonsen. Gisteravond kwamen opa Fred en oma Annelies bij ons bbq-en. Ik heb ze een heeel dikke kus gegeven want morgen gaan ze voor een half jaar weer naar Frankrijk. Gelukkig gaan we in de zomer nog bij ze op bezoek, want ze kennen me anders vast niet meer terug na zo'n lange tijd! En nu gaan we lekker 2 dagen feesten; morgen is opa Walter jarig en maandag de koningin (althans het is koninginnedag). Kan ik lekker de blits maken met m'n stoere bril!!
Kusje van Marlot.

No comments: