Saturday, April 14, 2007

vakantie deel 1




Papa en mama zijn samen op vakantie naar Rome geweest. En Marlot en ik mochten dus gaan logeren. Daar had ik al dagenlang zin in en eindelijk was het dan zover. Marlot bleef 5 dagen bij opa Fred en oma Annelies en ik 3 dagen. Daarna ben ik naar opa Walter en oma Jose gegaan.Papa en mama genoten van het met zijn tweetjes een stad bezoeken, maar wij genoten zo mogelijk nog meer!!! Ik heb opa Fred in de tuin geholpen, ben naar de kinderboerderij geweest en ben met opa en oma met de bus naar de stad geweest. Daar hebben we ook nog koffie gedronken. Toen papa en mama thuis kwamen, hadden ze voor Marlot een tshirtje meegenomen en voor mij een heel gaaf bellenblaas-pistool met licht en geluid. Wat mij betreft mogen ze vaker een paa
r dagen weggaan hoor, ik had ze eigenlijk helemaal niet zo gemist!!
Dikke kus van Noud

No comments: