Saturday, April 14, 2007

Goed voorbeeld doet volgen...


Jullie weten misschien nog wel dat ik voor mijn verjaardag een nieuwe fiets heb gekregen. Die stond nog steeds vrijwel ongebruikt in de schuur. Ik wilde er alsmaar niet op, vond het te eng en te vermoeiend. Maar nu ik heb gezien hoeveel plezier Jelle op zijn fiets had, wilde ik dat eigenlijk ook wel kunnen... En helemaal nu Thomas, Pim en Jappe de hele dag buiten aan het fietsen zijn. Dus heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en vanmiddag met papa en mama aan het oefenen geslagen. En tot mijn eigen verbazing lukte het heel snel!! Eerst moesten ze me nog aanduwen, maar al gauw fietste ik helemaal alleen weg. En hoe langer ik oefende, hoe leuker ik het vond. En uiteindelijk wilde ik eigenlijk helemaal niet meer stoppen. Papa, mama en Marlot zijn heel trots op me en eigenlijk ben ik dat zelf ook wel. Kan ik morgen mooi met de grote jongens meedoen en misschien kan ik nu ook eens met mijn grote neef gaan fietsen. Hoe ver zou Beuningen zijn???
Dikke kus van Noud Kneteman.

1 comment:

Anonymous said...

Dag lieve Noud,

knap dat jij nu ook kunt fietsen.
Als je bij ons bent lukt het vast ook op de skelter.
Liefs oma José