Tuesday, April 01, 2008

Daar zijn we weer!!


Na een tijdje afwezig te zijn geweest, zijn we dan eindelijk weer online!! Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen, hadden papa en mama een groot virus op hun computer. En wat ze ook probeerde, dat rotding ging er maar niet vanaf en taste alle andere bestanden steeds aan. Dus moest helpdesk Kerijn er maar eens aan te pas komen! Die kreeg na heel veel moeite alles eindelijk wel verwijderd, maar toen waren ook zijn vrije uurtjes op.. Dus moesten we wachten tot papa's verjaardag. Op die avond hebben Kerijn en Jacco samen mama's laptop weer helemaal up to date gemaakt en nu kunnen we weer naar hartelust bloggen!!!Ik heb ondertussen mijn eerste schooldagen er op zitten en die gingen niet helemaal zoals we gehoopt hadden. Ik kreeg na de eerste dag last van buikpijn,huilbuien en slecht slapen. Papa en mama dachten dat het door het wennen kwam, maar uiteindelijk bleek ik gewoon een flinke buikgriep te hebben! Nu ben ik eindelijk helemaal opgeknapt en zien ze op school ook de echte Noud! Al mis ik de Kloek nog steeds heel erg, ik vind mijn school eigenlijk ook wel heel erg leuk!! Ik ken nu al best veel kindjes en zit in een groepje met 3 hele lieve meisjes die mij heel goed helpen. Ook kies ik uit mijzelf al moeilijke werkjes uit de kast, dat vind de juf heel erg knap!! Ik heb al best veel verteld in de kring, maar vind het buitenspelen nog niet zo leuk. Ook dansen en gymmen in de gymzaal vind ik nog heel erg spannend. Papa en mama vinden mij ineens heel erg groot worden en moesten heel hard lachen toen ik vanmorgen zei dat ik school "vet cool" vond!!! Ook heb ik een nieuwe oppas die mij op maandag en dinsdag uit school komt halen. Ze heet Anneke en is heel erg lief. Gisteren hebben we samen viooltjes bij het tuincentrum gekocht en in de tuin gezet en vanmiddag heb ik samen met haar geschilderd. Op maandag mag ik voorlopig tussen de middag bij opa en oma een boterhammetje eten en op dinsdag komt papa met mij lunchen. Goed geregeld allemaal he? We gaan eens even op zoek naar de foto's want die heeft mama op de externe harde schijf gezet!

No comments: