Tuesday, April 01, 2008

Norian komt logeren


Norian is laatst een nachtje bij ons wezen logeren. Martine bracht hem vrijdagmiddag en ze kwamen hem zaterdag pas weer ophalen. We hebben echt heel erg veel plezier gehad met zijn drietjes. We zijn ook nog naar het speeltuintje met hem geweest. Norian vond het geweldig om op het midden van de grote wip te zitten. Aan tafel zaten Marlot en ik de hele tijd grapjes met Norian te maken, hij moest er wel heel hard om lachen. 's Nachts mocht Norian in Marlot's bedje slapen en mocht Marlot bij mij op de kamer logeren. Dat was wel heel erg gezellig. Jammergenoeg kwamen Kerijn en Martine hem de volgende dag al weer ophalen...
Lief klein neefje, kom je gauw nog een keertje logeren???

1 comment:

Norian said...

Hallo grote neef en nicht,

wat leuk om de foto's te zien van mijn logeerpartijtje. Ik vond het ook erg leuk en gezellig. Ik kom graag nog een keertje logeren!

Dikke kus, Norian