Sunday, April 06, 2008

weekend!


Ik ben deze week voor het eerst een hele week naar school geweest en het was stiekem best leuk! Maar na zo'n drukke week (met 3 verschillende juffen!) en allemaal nieuwe vrienden en vriendinnen was ik eigenlijk best blij dat het weekend was. Vrijdagmiddag zijn we even naar opa en oma gegaan. Norian was daar want die kwam een weekendje logeren. Marlot en Norian kunnen altijd zooo leuk samen spelen, maar ik speel eigenlijk liever met opa! Papa kwam ons ophalen want we gingen even naar Ikea. We gingen naar nieuwe verduisterende gordijntjes voor mijn slaapkamer kijken. Ik kan nu zo moeilijk in slaap komen nou het steeds langer licht is.. Jammergenoeg werd mama in de Ikea steeds zieker en gingen we snel naar huis (nadat mama zich nog dapper in het restaurant geweerd had en nog maar net op tijd het toilet kon bereiken..) Ik mocht nog wel een spokenlampje uitzoeken omdat papa en mama mij zo knap vonden deze week! Ik heb een blauwe uitgekozen, hij is echt heel gaaf!! 's Nachts werd papa ook nog ziek en konden papa en mama de toilet delen.. Ik denk dat ze een soort heftige vorm van mijn buikgriep hadden, gelukkig hadden Marlot en ik er dit keer geen last van. Zaterdag losten papa en mama elkaar dan ook af in het met ons spelen en in bed liggen. Nu was het toch vies weer en hebben we de hele dag binnen gespeeld. Toen het aan het eind van de dag een beetje droger werd, zijn we allemaal een stukje gaan wandelen en ik mocht op mijn fiets. Daarna knapten papa en mama weer een heel stuk op en konden we in ieder geval samen eten! Vanmorgen hebben we eerst lekker binnen gespeeld en is mama een andere hobby weer eens gaan uitoefenen. Ze is weer gaan naaien en heeft een heel leuke salopet voor Marlot gemaakt. Ik vind die naaimachine echt een machtig interessant apparaat! Ook kwamen Kerijn en Martine nog even langs, die hadden mooie vloerbedekking voor in onze voortent gekocht bij Obelink. Gelukkig was het vandaag wel mooi weer en hebben we lekker in de tuin gespeeld en gewerkt. Aan het eind van de middag zijn we naar de stad gegaan. Papa had laatst wat belastingklusjes gedaan voor wat mensen en daarvoor kadobonnen en geld gekregen. Hiervoor wilde hij graag een rugdrager kopen. Het is de Vaude Jolly comfort geworden, voor de oplettende lezer dezelfde dus als we van Kerijn en Martine hadden geleend. En ik mocht vandaag een restaurantje uitkiezen omdat ik al heel veel stickers bij elkaar gespaard had door 's nachts niet meer te roepen en dat werd natuurlijk MacDonalds!!Daarna nog eventjes bij opa en oma dag gaan zeggen en gaan slapen. Morgen weer naar school en werk! Welterusten dus xxx

No comments: