Tuesday, August 26, 2008

Groot


Nu ik 2 ben vind iedereen mij ineens zo groot aan het worden! Helemaal als ik dit eigenwijze setje aanheb.. Mama heeft het rokje gemaakt, als je meer van haar maaksels wilt weten moet je even op het linkje klikken..Ik zit dan ook ineens niet meer op het babylaantje en ga morgen voor het eerst naar de speelzaal. Daar is Noud ook geweest voordat hij vier werd. Je mag dan eerst met de andere kinderen spelen en dan samen met de opa's en oma's liedjes zingen en knutselen. Ik heb er erg veel zin in! Noud was vandaag trouwens ook groot, hij is vanmiddag voor het eerst overgebleven en vond het hartstikke leuk! Hij had dan ook van mama een speciale trommel gekregen en papa had vanmorgen voor hem een croissantje gebakken. Ja, zo wil ik ook wel iedere dag overblijven....

No comments: