Saturday, June 07, 2008

Gezellig


We hebben weer een gezellig weekje gehad. Vorig weekend hadden papa en mama groot feest van Ernst&Young. En hoewel papa er niet meer werkt, mochten ze toch nog mee. Ze gingen zaterdagmorgen al naar Rotterdam en kwamen zondagmiddag terug. Marlot en ik vonden dat helemaal niet erg, want wij mochten bij Jelle en Carlijn logeren op de camping! Rogier was ook nog jarig geweest, dus dat was dubbel feest! Maandag en dinsdag was Marlot "pelen op Kloek" en ik naar school. Op die dagen komt Anneke mij altijd uit school halen en doen we samen leuke dingen. Nu ik eindelijk ontdekt heb wat afspreken precies is, maak ik er goed gebruik van. Woensdagmidda is Midas bij mij komen spelen en donderdag ben ik bij Michiel wezen spelen. Marlot vind het niet zo leuk als ik met een vriendje meega, maar daar moet ze maar aan wennen. Vrijdag mocht ik van mama niet afspreken (flauw!) maar gelukkig gingen we 's middags naar het speeltuintje. Daar zag ik Max en Midas lekker toch weer.. Vanmorgen zijn we naar Obelink geweest, dat is een heeel grote campingwinkel. Marlot en ik vonden de rolbanen het allerleukste!! Voor onze franse meelezers is het misschien wat minder leuk, maar wij genieten volop van de Nederlandse zomer!! Morgen gaan we een stuk fietsen, want papa heeft een nieuwe fiets en die moet natuurlijk uitgeprobeerd worden. Maar daar lezen jullie later meer over!

No comments: