Sunday, June 29, 2008

Werkmannen


Vandaag waren papa en ik echte werkmannen. We gaan over 2 weken namelijk op vakantie en zo langzamerhand moeten er voorbereidingen getroffen worden. We zijn laatst al naar Obelink geweest om wat dingen te kopen en vanmorgen bedacht papa zich dat hij nog een latje moest zagen waar Marlot's bedje op kon staan. Tijd om eindelijk mijn timmerkist eens te voorschijn te halen dus! Die had ik met mijn verjaardag van opa Fred gekregen, maar we hadden hem nog steeds niet gebruikt. Eerst mocht ik van papa de balk doorzagen en daarna hebben we de rest van het gereedschap uitgeprobeerd. Het was zo'n lekker weer dat we lekker in onze pyjama buiten konden werken. Ik speel op het moment heeeel veel met opa Fred zijn houten blokken, daar maak ik allemaal hokken voor de wilde dieren van. Nu hebben papa en ik er nog een brug bij getimmerd en een kast die je ook als hok kunt gebruiken. Ik werd er soms wel een beetje moe van hoor en zei dan tegen mama dat de werkmannen wel iets moesten eten! Papa en ik hebben al heel veel nieuwe projecten bedacht, dus de gereedsschapskist zal zeker nog wel eens uit de kast worden gehaald!

No comments: