Friday, May 30, 2008

Trots


Er zijn van die dagen dat je je als papa en mama zooo trots voelt.. Gisteren was zo'n dag! Papa en mama mochten een gesprekje houden met jieuffrouw Yvonne. En die zei dat ze me een kanjer vond. Ze vertelde dat ik overal enthousiast aan meedeed, dat ik heel erg betrokken was bij alles wat er in de klas gebeurde en dat ik heel erg sociaal was. Ze vertelde ook dat eigenlijk alle kinderen wel met me wilde spelen. En daar werden papa en mama natuurlijk heel erg blij van! Het kwam niet helemaal als een verrassing voor ze want ze merken eigenlijk ook wel dat ik het superleuk vind op school. Gisteren heb ik voor het eerst bij een vriendje thuis gespeeld. Het was bij Midas uit mijn klas. Hij woont ook vlak bij ons, dus dat is lekker makkelijk. En ik ben ook trots op mijn nieuwe t-shirt. Hij is van "hup holland" en ik wilde hem meteen naar school aan. Toen mama mij op kwam halen zei ik dat ik het jammer vond dat ik maar 1 keer naar school kon vandaag.. Maar ik heb ook heel erg veel zin in het weekend. Papa en mama hebben morgenavond een feest in Rotterdam. Marlot en ik gaan dan morgenvroeg eventjes bij opa en oma spelen en daarna gaan we naar Rogiers verjaardag op de camping van de Koning! En Marlot en ik mogen daar blijven logeren!!! Met zijn allen in de vouwwagen, o ik heb er zo'n zin in!!

No comments: