Friday, May 23, 2008

Vriendjes


Hoewel het heel erg leuk is op mijn school, vind ik het allerleukste dat ik ineens zoveel vriendjes en vriendinnetjes heb. Woensdag hadden we feest op mijn school. Het was circusdag. Alle kinderen mochten verkleed komen en we gingen de hele dag circusspelletjes doen. Omdat Marlot nog een keertje extra naar de Kloek mocht, kon mama komen helpen bij de circusdag. Dat was wel heel speciaal! Helaas zat ik niet bij mama in het groepje, maar dat vond ik niet zo heel erg hoor. Het was gewoon een heel erg leuke dag. Op de dag zelf zeiden een paar kinderen tegen mama dat ze graag een keertje met me wilden afspreken, maar dat ik niet wilde. Toen mama dat aan mij vertelde, zei ik dat ik niet wist wat ze wilden afspreken. Mama legde uit dat ze dan met me wilden spelen!!! Ooo, lastig als je het vakjargon nog niet helemaal onder de knie hebt! Dus spraken we maar meteen met Anoushka af voor de volgende dag. Gisteren kwam Anoushka dus uit school met mij mee. We hebben eerst geknutseld, we mochten allebei een schatkist maken, toen nog even op mijn kamer gespeeld en met de playmobil en toen kwam haar moeder haar al weer halen! Vandaag had ik een dagje vrij en omdat het zo'n mooi weer was, had mama een goed idee. We gingen naar de speeltuin! We gingen naar Brakkefort en toen we daar aankwamen was Samuel uit mijn klas er ook. Samuel zit pas net bij ons school en vind het allemaal nog erg spannend, dus hij vond het wel heel erg leuk dat hij mij daar zag! We hebben heel lang samen gespeeld totdat ze naar huis moesten omdat zijn broertje moest slapen. Toen Samuel net weg was, kwam Laura er aan. Zij zit ook in mijn klas,dus had ik meteen weer een vriendinnetje om mee te spelen! En daarna kwamen er nog veel meer kinderen uit mijn klas, want een jongetje vierde in Brakkefort zijn verjaardag! Ik heb dus de hele middag met al mijn vrienden en vriendinnen uit mijn klas kunnen spelen! Helaas was Marlot ondertussen wel erg moe geworden en moesten we weer naar huis. Maar we waren er dan ook al ruim 4 uur geweest.. Ik ga in het vervolg veel vaker afspreken want ik geniet ontzettend van al mijn nieuwe vrienden en vriendinnen!

No comments: