Saturday, March 14, 2009

Gaaf kado


Gistermiddag kwam Anneke, mijn oppas, met een kadootje voor mijn verjaardag. Het was echt een supergaaf, geweldig kado; zilveren rollerskates! Ik mocht ze 's middags meteen even uitproberen en het ging best heel goed. We gingen naar het speeltuintje rollerskaten en omdat het zo'n mooi weer was, waren alle vriendjes uit de buurt er. Mmm, jammergenoeg had ik dus geen schoenen bij me..Gelukkig wilde mama ze wel even gaan halen en hebben we nog heerlijk een paar uur buiten gespeeld. Morgen heb ik weer een leuke dag; dan gaan we eerst naar het feestje van Carlijn en daarna mag ik met opa en oma mee naar de voorstelling! Dat heb ik voor mijn verjaardag gekregen. En dan zondag nog mijn "grote mensen feestje" en dan is mijn verjaardag helaas echt afgelopen...

No comments: