Tuesday, February 24, 2009

Mickey's Magic Show

Sinds ik op school zit (en dat is al weer bijna een jaar!) hebben mama en ik de traditie dat we iedere vakantie een keer iets leuks met zijn tweetjes gaan doen. Gewoon omdat wij tweetjes dan vakantie hebben en papa en Marlot niet. We zijn al een keer naar de film geweest, naar Tivoli, het land van Jan Klaassen en nu had mama een heel speciale verrassing. We gingen naar Mickey's Magic Show in Arnhem. Mama had er al een keertje over gelezen en vond het echt iets voor mij (zeker nu ik met carnaval verkleed was als Mickey Mouse) maar ze vond het ook wel erg duur.. Gelukkig stond er in de Gelderlander een aanbieding waarbij je het 2e kaartje gratis kreeg, dus had mama voor ons kaartjes besteld. Gelukkig kan mama sinds deze week ook weer autorijden, want de show was in de Rijnhal in Arnhem. Toen we de auto geparkeerd hadden, zagen we al heel veel mensen en kinderen de hal inlopen. Gelukkig hadden wij al kaartjes, want er stonden heel lange rijen voor de kassa's. Ik mocht zelf mijn kaartje aan de meneer bij de ingang geven en daarna moesten we op zoek naar rij 19. Mama had mijn stoelverhoger meegenomen, dus ik kon alles heel goed zien. Het was echt geweldig, al mijn Disneyhelden waren er en ze haalden geweldige googeltrucs uit. Zo werd Donald in een grote kooi getoverd, kon Minnie vliegen door de lucht, waren er vliegende bezems die alle rommel opruimden en werd Assepoester omgetoverd in een prachtige prinses. Er was heel veel dans, show en muziek en de kinderen moesten steeds heel hard toverspreuken meeroepen. Het was echt Disney Magic!! Ik vond het geweldig en deed dan ook heel hard mee. Omdat ik helemaal niet gezeurd had om iets mocht bij ik bij een van de vele disneykraampjes iets uitzoeken van mama. Ik koos een boek met allemaal foto's van de show. Er hoort ook een magische pen bij , waarmee je tekeningetjes uit het boek tevoorschijn kon toveren. Ik was er superblij mee en gaf mama een heel dikke kus! Thuis moesten papa en mama wel 10x het boek voorlezen en Marlot mag ook af en toe toveren met mijn pen. Maar ze moet er wel heel voorzichtig mee zijn, want ik ben echt heel erg blij met dit aandenken aan deze geweldige dag!

No comments: