Friday, July 06, 2007

Samen spelen



Helaas is het weer in Nederland niet zo best en moeten we binnen spelen. Nou vind ik dat niet zo heel erg hoor, want ik heb iets nieuws ondekt; Ik kan op mijn billen vooruit schuiven!! En zo kan ik ineens bij al het speelgoed komen. (En hoef ik niet op de grond te liggen, hihihi). Dus kan ik nu lekker met mijn grote broer samen met de duplo spelen. Gezellig he? Vanmorgen zouden we eigenlijk bij Siebe gaan spelen, dat is een vriendje die Noud al kent vanaf zijn geboorte. Maar zijn mama was ziek dus ging het helaas niet door... Noud was toen erg boos, maar gelukkig had mama een leuk plan. We zijn even naar Dukenburg gegaan. Daar hebben we een koordje gekocht waarmee ze mijn clowntje aan de autostoel vast kunnen maken. Nou kan ik hem niet meer de hele tijd weggooien!?!? Nog een nachtje slapen en dan gaan we al bijna op vakantie! Ik heb er zin in en hoop dat we daar de zon tegen komen, want binnen spelen doen we nu al lang genoeg!
Kusje van Marlot

No comments: