Wednesday, July 04, 2007

Met opa en oma op stap




Vandaag mocht ik met opa en oma een dagje mee uit. En Jelle mocht ook mee. Ik vroeg vanmorgen al om de 5 minuten aan mama wanneer opa en oma nou kwamen en eindelijk was het dan zover. Eerst gingen we naar het Bijbels openluchtmuseum. Daat waren allemaal Romeinen die kruiden maakten, broden bakten en nog veel meer. Ook hadden Jelle en ik een stok gevonden die de Romeinen ook gebruikten. We hebben ook gepicknickt in een echte bedoeinentent. Toen we naar huis gingen mochten we allebei iets uitzoeken. Jelle koos een fluit en ik een echt houten zwaard. Opa en oma hadden allemaal nieuwe meubels in huis, die moesten natuurlijk bewonderd worden! Ik vond ze heel mooi en heb daar nog heerlijk met mijn grote neef gespeeld. Om half 5 moesten we Jelle weer naar huis brengen want die moest naar zwemles. En toen hadden opa en oma nog een verrassing voor me; ik mocht mee naar MacDonalds!! Na deze heerlijke dag viel ik heel snel in slaap. Gelukkig heb ik nog even met Marlot kunnen knuffelen, want die miste mij vandaag wel! Morgen ga ik nog naar de kapper en vrijdag ga ik bij Siebe spelen en dan nog een nachtje slapen en dan gaan we op vakantie!!
Jippie, op naar de zon!!
Dikke kus van Noud

1 comment:

Anonymous said...

Wat maak jij een spannende dingen mee! Leuk hoor, mag ik later ook een keertje mee met jou en Jelle op stap??

Alvast een fijne vakantie en tot op de camping van oma en opa Annelies en Fred!

Dikke kus van Norian