Monday, September 08, 2008

Nieuwe kleren


Omdat we allebei ineens zo hard waren gegroeid, hadden we allebei nieuwe kleren nodig. Dus mocht ik donderdag met mama mee naar de stad. Nadat we opa en oma nog snel een kusje hadden gegeven, hebben we voor mij nieuwe laarsjes, een broek, shirtjes, maillots en kniekousen gekocht en voor Noud ook 2 broeken, shirts, longsleeves en polo's. Ook had mama al via internet voor ons allebei een nieuwe winterjas gekocht. Maar die moeten nog binnen komen! Noud heeft ook nieuwe schoenen, wel 2 paar en ik nieuwe zilveren met zwarte laarsjes. Ik vind ze zelf erg mooi en wil ze het liefst iedere dag aan. Ook heb ik iets nieuws geleerd; ik ken in ineens alle kleuren! Papa en mama moeten er nog steeds wel om lachen dat ik eerst steeds net doe alsof ik er niet een ken en dan ineens alle kleuren tegelijk laat horen!

No comments: